Често задавани въпроси (FAQ)

Как да почистя сребърните си бижута?

Винаги използвайте професионална ювелирна козметика за почистването на Вашите бижута, съобразена с техните особености. Нашите предложения може да разгледате Тук

Защо среброто потъмнява?

Среброто потъмнява от използването на парфюми, козметика, перилни и почистващи препарати, приемането на някои лекарства, къпането във водни басейни, от специфични климатични условия, потта на тялото и др. 

Получих поръчката си от KOLIE.BG, но е сгрешена, какво да правя?

Ако имате някакви проблеми с поръчката Ви, не забравяйте да се свържете с нас възможно най-скоро, като ни изпратите имейл на info@kolie.bg, за да можем да се свържем бързо, за да коригираме проблема. 

Каква е политиката за връщане на KOLIE.BG?

Нашата политика за връщане, може да намерите Тук

Как идват опаковани бижутата от KOLIE.BG?

Всеки един от продуктите в нашия електронен магазин се поставя в луксозна брандирана кутия, съобразена с вида на бижуто, и опакова специално съобразени за изпращане чрез куриер, с цел запазване на отличен външен вид при получаване.

Сребърни ли са всички продукти в KOLIE.BG?

Да, всички продукти в нашия електронен магазин са изработени от благороден метал сребро (925 проба). За нашия лиценз и качество, може да прочетете повече Тук

Как мога да променя поръчката си след като бъде направена?

Ако искате да промените поръчката си, трябва да се свържете с нас в рамките на 12 часа след подаването на поръчката. Свържете се с нас на телефон 0895615199 или ни изпратете съобщение на info@kolie.bg с искане за желаната промяна. 

Как мога да избера необходим размер?

Размери за колиета Тук

 

Размери за гривни Тук

 

Размери за пръстени Тук

Къде мога да запиша Името/Посланието при поръчка на сребърно колие или друг продукт, който се изработва специално за мен?
Какво означава бърза поръчка в KOLIE.BG

Всеки един продукт в нашия електронен магазин разполага с поле за "Бърза поръчка". При този избор на поръчка е необходимо да въведете единствено Вашия телефонен номер и ние ще се свържем с Вас между 09:00 и 18:00 часа всеки работен ден, за да уточним всички подробности.

Задължителна ли е регистрация в KOLIE.BG?

Не, регистрацията в нашия електронен магазин не е задължителна. Може да пазарувате, като Гост или да използвате полето за Бърза поръчка.

Как да открия продуктите, които търся в KOLIE.BG?
  • Търсене по категории – продуктите са въведени в категории и под категории, структурирани по лесен начин и възможност за филтриране и сортиране.
  • Търсене по ключови думи в търсачката
Как да използвам промоционален код в KOLIE.BG?

Ако разполагате с промоционален код от нашия електронен магазин, може да го ползвате в Стъпка 2 при преглед на поръчката!

Каква е политиката за поверителност на KOLIE.BG?

Може да намерите информация за нашата политика за поверителност Тук

Какви са начините на плащане в KOLIE.BG?
  1. Плащане чрез наложен платеж.
  2. Плащане по банков превод: Необходимо е потребителят да направи превод на сумата, себестойност на направената поръчка по фирмената сметка на „СИЛВЪРКОМ” Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на банковия превод. 

„СИЛВЪРКОМ” ЕООД

Първа Инвестиционна Банка

IBAN сметка: BG82FINV91501017155394 BGN  

BIC/SWIFT код: FINVBGSF

Кои са методите за доставка, които предлага KOLIE.BG?

Доставката на всички стоки, поръчани чрез електронния ни магазин се изпълнява от куриерска фирма Еконт Експрес. Актуалните цени, може да проверите Тук

За колко време се изпълнява доставка от KOLIE.BG?

Сроковете за доставка в нашия онлайн магазин са обявени в характеристиката на всеки един продукт. 

За повече информация прочетете Тук

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас